پوتین به چین و ترکیه سفر می‌کند بازگشت مذاکره‌کنندگان صهیونیست به قاهره طی ساعات آینده حماس از کشته شدن یک اسیر اسرائیلی خبر داد آخرین مهلت ثبت‌نام نمایندگان کاندیدا‌های مجلس دوازدهم در سامانه داوطلب اعلام شد بند‌هایی در توافق آتش‌بس غزه که نتانیاهو نمی‌پذیرد رویداد ملی صنعت آجیل و خشکبار با معرفی ۷ طرح فناورانه در مشهد برگزار می‌شود + فیلم اعلام جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی قالیباف: موضوع اتباع و سامان‌دهی آن‌ها یک موضوع جدی است + فیلم اسلامی: گفتگو‌های سازنده‌ای با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی داشتیم پیشنهاد مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای تداوم همکاری با ایران ختم رسیدگی به پرونده امیر تتلو | متهم: می‌خواستم برای مشروبات الکلی جایگزین گیاهی معرفی کنم رئیسی: باید تمام زیرساخت‌های لازم برای ورزش قهرمانی فراهم شود قالیباف: دولت از ابتدای برنامه هفتم توسعه نباید بدهی قطعی خود به تأمین اجتماعی را به تأخیر بیندازد سرلشکر سلامی: در شرق مدیترانه راه را بر دشمن مستکبر می‌بندیم دولت برای واگذاری تعیین حقوق کارگران به مجلس برنامه‌ای ندارد دیدار گروسی با اسلامی در اصفهان تشکیل ۳ پرونده قضایی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان‌رضوی + فیلم نیچروان بارزانی پس از دیدار با رهبر معظم انقلاب، چه گفت؟
سرخط خبرها

معاون وزیر کار خبر داد: پرداخت ۴۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی تا پایان امسال

  • کد خبر: ۱۷۲۴۱۶
  • ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
معاون وزیر کار خبر داد: پرداخت ۴۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی تا پایان امسال
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پرداخت ۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای مشاغل خانگی تا پایان سال‌جاری خبر داد و گفت: این اعتبار نسبت به سال قبل ۳۵ درصد رشد داشته است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمود کریمی‌بیرانوند در سومین نشست قرارگاه جهادی اشتغال استان البرز اظهار داشت: اگر تا پایان مهرماه امسال ۷۰ درصد منابع جذب شود، منابع جدیدی از سوی بانک مرکزی اختصاص می‌یابد.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه سال گذشته اعتبار مشاغل خانگی ۳ هزار میلیارد تومان بود که با کمک بانک مرکزی و سایر بانک‌ها بیش از ۹۰ درصد آن پرداخت شد،  تصریح کرد: سال گذشته برای اولین‌بار ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان از تسهیلات در مشاغل خانگی جذب شد.

کریمی‌بیرانوند با انتقاد از عملکرد برخی از بانک‌ها برای پرداخت‌نکردن تسهیلات اشتغال‌زایی تبصره ۱۶ گفت: از ابتدای امسال به هشت بانک ابلاغ شده که موظف هستند تسهیلات مشاغل خانگی را پرداخت کنند و هیچ بهانه‌ای پذیرفته نیست و سرپرست بانک‌های استان باید موضوع را پیگیری و با آن‌ها برخورد کنند.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به سامانه ملّی رصد و مزایای آن خاطرنشان کرد: سامانه ملّی رصد بستری برای شفاف‌سازی، نظارت و سیاست‌گذاری در حوزه اشتغال است. این سامانه بستری برای برخط دنبال‌کردن عملکرد دستگاه‌های زیرمجموعه به‌شمار می‌رود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->